LOGISTICS OFFICER:
LOGISTICS OFFICER:
1.Υπεύθυνος για την διαχείριση και την διακίνηση των εμπορευμάτων της αποθήκης.
2.Διενέργεια απογραφών και ελέγχου αποθεμάτων
3.Σύνταξη εσωτερικών αναφορών σχετικά με τα υλικά το στοκ και την καταλληλόλητα τους.
4.Συντήρηση του απαραίτητου αρχείου από προμηθευτές
5.Έλεγχος παραλαβών αγορών
Σημείο στον Χάρτη
Εμφάνιση χάρτη στο Google MapsΕπικοινωνήστε με τον ιδιοκτήτη της αγγελίας
Αγγελία από Ιδιώτη
- Είδος απασχόλησης:
-
Πλήρης απασχόληση
- Ανανεώθηκε:
- Πέμπτη, 10 Οκτ 2024
- Επισκέψεις:
- 188