WAREHOUSE FIRST CO-WORKER:
WAREHOUSE FIRST CO-WORKER:
Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ: να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας.
Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες που καταβάλλουμε σε καθημερινή βάση και γιορτάζουμε τις επιτυχίες μας!
Έχεις πάθος για το χώρο του επίπλου και την αγορά λιανικής; Είσαι χαμογελαστός και ενθουσιώδης; Εργάζεσαι δίνοντας το σωστό παράδειγμα; Στοχεύεις στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη; Θέλεις να εκφράζεις νέες, τολμηρές ιδέες και να γίνεσαι καλύτερος καθημερινά; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!
Για τo νέο μας Κατάστημα στην Hράκλειο , αναζητούμε:
WAREHOUSE FIRST CO-WORKER
(1st WH_HER_11/24)
Αναφερόμενος/η στον Υπεύθυνο Τμήματος Αποθήκης, οι κύριες αρμοδιότητές σου είναι:
• Ελέγχεις και διασφαλίζεις την ποσοτική και ποιοτική παραλαβή των προϊόντων (παραλαβή φορτηγών)
• Ελέγχεις και προωθείς το σωστό τρόπο παραλαβής παλετών και αποθήκευσης στα σημεία παραλαβής προϊόντων εντός καταστήματος (picking locations) και στις παλετοθέσεις
• Συντάσσεις τις ημερήσιες αναφορές όπως αυτές έχουν καθοριστεί στο εβδομαδιαίο και ημερήσιο πλάνο ενεργειών
• Εφαρμόζεις/Επιβλέπεις/Βεβαιώνεις ότι όλες οι διαδικασίες και οι ρουτίνες του τμήματος εκτελούνται βάσει των εταιρικών οδηγιών (εταιρικές, νομικές, ασφάλειας, κ.α.)
• Αναπτύσσεις και διατηρείς μία κινητοποιημένη ομάδα ικανή να φέρει εις πέρας τους επιθυμητούς/συμφωνημένους στόχους
• Εφαρμόζεις και διασφαλίζεις ότι όλα τα μέλη της ομάδας γνωρίζουν και εφαρμόζουν τις λειτουργικές διαδικασίες του τμήματος, τα “βασικά” στο πεδίο ευθύνης τους και ότι χρησιμοποιούν τα σωστά ΜΑΠ όπως προβλέπεται
• Παρέχεις την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στον πελάτη
Απαραίτητα Προσόντα:
• Απολυτήριο Λυκείου
• Πολύ καλή χρήση του MS Office
• Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
• Καλή οργάνωση και σωστές προτεραιότητες
• Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
• Αποτελεσματική συνεργασία με συναδέλφους και προϊσταμένους
• Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και αυστηρές προθεσμίες
Επιθυμητά Προσόντα:
• Γνώση Navision
• Δίπλωμα Οδήγησης Μηχανημάτων
• Ικανότητα και εμπειρία στη συναρμολόγηση
Εμείς προσφέρουμε:
Tη δυνατότητα να εργαστείς σε ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μάθεις, να αναπτύσσεσαι και να έχεις σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης. Μια ανοιχτή κουλτούρα όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου και μια ποικιλόμορφη ομάδα ανθρώπων που χαίρονται να δουλεύουν μαζί. Επιπλέον προσφέρουμε ιδιωτική ιατρική ασφάλιση και επιπρόσθετες παροχές.
Η ΙΚΕΑ είναι η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο σε πωλήσεις επίπλων και ειδών οικιακού εξοπλισμού με 433 καταστήματα σε πάνω από 50 χώρες και με όραμα τη δημιουργία μιας καλύτερης καθημερινής ζωής για τους πολλούς του κόσμου.
Η ΙΚΕΑ ξεκίνησε το 2000 τις δραστηριότητές της μέσω του Ομίλου FOURLIS και σήμερα, λειτουργούν 6 καταστήματα στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα, Πάτρα) καθώς και 2 καταστήματα «νέας γενιάς» 1 στον Πειραιά & 1 στο Mall Athens Μαρούσι , 1 κατάστημα στην Κύπρο (Λευκωσία) και 3 στην Βουλγαρία (Σόφια, Βάρνα, Βέλικο Τάρνοβο). Επίσης λειτουργούν 7 Κέντρα Παραγγελιών & Παραλαβών (Ρόδος, Χανιά, Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, Μπουργκάς & Πλόβντιφ Βουλγαρίας) και 1 Planning Studio στην Κύπρο (Λεμεσός).
*Παρακαλώ, αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση παρακάτω, αναγράφοντας ως θέμα τον τίτλο της θέσεως για την οποία ενδιαφέρεστε.
- Είδος απασχόλησης:
-
Πλήρης απασχόληση
- Ανανεώθηκε:
- Τρίτη, 03 Δεκ 2024
- Επισκέψεις:
- 42