ECOMMERCE & CUSTOMER SERVICE SPECIALIST:
Αρμοδιότητες:
• Διαχείριση του e-shop και της ιστοσελίδας της εταιρείας (Front End -
Back End)
• Ενημέρωση εταιρικής ιστοσελίδας , Δημιουργία- Επεξεργασία
προϊόντων, φωτογραφίες, τιμές κ.α
• Διαχείριση παραγγελιών και διαχείριση αποθέματος προϊόντων,
• Customer Support - Καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες στις
πλατφόρμες μας: Website, Google My Bussiness, Social Media, Email,
τηλέφωνο.
• After Sale customer care - Αντιμετώπιση παραπόνων, ερωτήσεων
σχετικά με τις παραγγελίες και τα προϊόντα, κλπ.
• Βασικές τεχνικές προώθησης eShop υποστήριξη social media &
advertising.
• Συνεργασία με την ομάδα της Αποθήκης και το Δίκτυο Καταστημάτων
για διαθεσιμότητα προϊόντων, αποστολές, αλλαγές, επιστροφές.
• Συνεργασία με το τμήμα μάρκετινγκ για την προώθηση των προϊόντων
μέσω των social media.
• Δημιουργία περιεχομένου για Τik Tok & Social Media.
Απαραίτητα προσόντα:
• Εργασιακή εμπειρία ως Διαχειριστής e-shop
• Γνώση και εξοικείωση με πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου
• Πολύ καλή Γνώση WooCommerce/Word Press και Mailchimp
• Άριστη Γνώση Αγγλικών και όποια άλλη ξένη γλώσσα θα εκτιμηθεί
• Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών
• Αποστολή βιογραφικών με θέμα e-shop
Βασική προϋπόθεση η πρόσφατη φωτογραφία πάνω στο Βιογραφικό
Διαβάστε περισσότερα